Nisa si Cannes – eurotrip III

Pentru Nisa si Cannes nu prea am poze reusite 🙁 . De la Monte Carlo pana la Nisa am facut cam 2 ore si deja se insera. HP-ul meu, r407, are un fel de vrabie in el care deseneaza practic pozele si cand se lasa seara nu mai vede nimic.

[nggallery id=5]

La Cannes am stat si mai putin. Ne-am plimbat putin pe faleza, am facut cateva poze pe covorul rosu si cu capitaul Jack Sparrow.

[nggallery id=6]

Cazare la ora 12 noaptea nu am gasit nici daca le dadeam triplu pe ea. Erau niste orasele cu sensuri giratorii din 200 in 200 de metrii. Atat am retinut ca eu am rupt somnul in doua in masina 🙂 . Dupa 2 ore de cautat cazare, am renuntat la gandul ca mai dormim intr-un pat in noaptea aia, si am tras pe dreapta unde am ne-am rupt oasele in masina.

Dimineata am plecat spre Spania cu gandul sa ramanem intr-un oras mai aproape de granita, unde sa ne cautam cazare cat timp e lumina afara.  Orasul ala se numeste Perpignan si nu o sa il uit asa usor.

De ce?  Pai bunul meu prieten Sebi, m-a trimis la un hotel sa ma interesez de preturi cat timp intoarce la primul sens giratoriu. Si a intors, a intors, a mai intors inca odata…. pana au trecut 40 de minute.

Fara telefon si bani la mine, nu am avut ce sa fac decat sa tin umbra unei banci in fata unui hotel 🙂  Nu pot sa reproduc ce i-am urat cand m-a recuperat din locul unde ma lasase.

Dupa ce m-au recuperat, ne-am cazat, ne-am odihinit si am iesit la o plimbare prin „Perpignan – orasul in care am fost pierdut”.