0

Inca una cu emag

In weekend am fost la capitala pentru a participa la nunta bunului prieten Gabi Badea, cu ocazia asta am zis sa dau o fuga si la emag sa las un hard disk care mi-a crapat dupa 5 luni, la garantie.

Cand am ajuns la service, o duduie s-a uitat uitat 2 secunde la el si mi-a zis ca e scurt circuitat pe mufa de alimentare. I-am zis ca nu are cum, ca inca este functional, doar ca imi da niste erori la scanarea cu softul celor de la western digital si ca mai  face unele freezuri. Ea foarte revoltata mi-a dat o lupa sa observ 1 mm de plastic intre 2 pini de la mufa – care dupa spusele ei sunt rezultatele unui scurt circuit.

Deja duduia se cam iritase ca o tot intrebam care e nivelul ei de cunostine in domeniu de imi poate da un diagnostic asa in 2 secunde. Am cerut sa vina cineva de la tehnic. Mi-a adus un dexter la 150 cm care daca tipam odata la el era pe jos. In fine, „specialistul” ma duce in camera de service si imi gesticuleaza cu o mufa de alimentare sa imi arate ca era o posibila cauza de scurt circuit, dupa care imi arunca un „PA” in sictir.

L-am lasat la ei cu starea de receptie – scurt circuitat la conectorul de alimentare sata.

Oare asta este politica Emag-ului pentru clientii fideli care au cumparat produse in valoare de peste 7000 de lei? Sau le merge asa de bine incat nu dau 2 bani pe noi?

Din partea mea s-au ales cu o sesizare la OPC si pierdea unui client.

 

Prodix

Web padawan

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *