Eurotrip in imagini II

Astazi continuam cu poze din Genova, San Remo, Monte Carlo.

Cand am pus pozele din Venetia nu am mai scris nimic despre ce am vazut acolo, asa ca o sa va zic acum.

Multi turisti, foarte multi, stradute inguste pline de magazine si comercianti ambulanti, gondolieri care cereau 100 euro sa te plimbe cu gondola, barci in loc de taxiuri si masini, si mai multi turisti in piata San Marco. Piata San Marco este centrul Venetiei.

Dupa Venetia, am plecat spre Genova cu gandul sa ramanem acolo peste noapte. Dupa multi nervi si multe hoteluri scumpe, am gasit cazare decenta, unde ne-am incarcat bateriile 100% . Pozele sunt facute a doua zi in Genova si cateva in San Remo.

[nggallery id=3]

Cum am intrat in Franta deja era alta viata. Am facut o pauza de o cafea pe coasta Mediterana, in Sainte-Agnes (urmatoarele 5 poze).

Monte Carlo te lasa fara cuvinte chiar de la intrare. Luxul domneste in orice coltisor al orasului. Cred ca am dat 20 de ture prin tot orasul, prin port si  pe circuit (se pregateau de formula 1  care are loc maine). Pe circuit asfaltul lucea.